onsdag 7. september 2011

onsdag ^^

da va d faktisk ei heil uka sian æ ha skreve hær.. :p tia går jo så fort innimella ^^

æ ha nu funne ut at æ ikke ork å skriv om restn a turn a dn enkle grunn at æ ikke vil ha dn p trøkk.. vil bevar dn i mæ sjøl, å hent dn fram for mæ sjøl innimella når æ føl for d..
mn har ikke løst å del teng me alle sammen pga teng vart ikke som æ hadd håpa tell syvende å sist..
å ha nok klart å "drete p drage" ijænn om man kan kall d for d..
en anna måte man kan si d p; stokk dom å trur p alt som bi fortalt bare for at man sku ønska d va tilfelle å at man inderli håpa at d å d ska va sant å at man e dn einaste eine...
HAHA!!
korr dom går d ant å bi tydelivis! jaja, nu satsa man p at domme lille utruli blonde lættlurte lena ha lært at man ska va skeptisk gange 200!!
ikke d asså, turn i sæ sjøl va meir eller mindre bare positiv å ufatteli kos me både sosialt samvær me diverse folk, vart kjent me mange nye menneska, mange soltima, utruli fint selskap eine uka, mange fine å heilt perfækte båttura lamme Ahmet <3 , mange fine kvelda p cubana lamme alle di hærlie folkan, en super arti kveld p Bistro Bellman lamme Emma å Tina :), koselie samtala me Nathalie, morroheta ++++
mn så bi liksom alt d positiv eoverskygga pga teng e som di e nuh..
mn oppleve at nu når æ får teng litt p avstand, ha snakka me enkelte om teng, så oppdaga æ virkeli korr naiv å utruli dom æ kan va av å tell.. tru om æ da nu ha lært....? satsa virkeli som sagt p d!

mn denne "erfaringa" ha da jort at æ ATTER en gang sett hær me skjegge i postkassa å føl mæ utruli rundlurt rætt å slætt.. å lura p om d e æ som ha jort nå galt som ha jort at teng ha bidd som di ha bidd nuh... mn kommer fram tell samme svare kvær gang, æ hakke jort nå galt.. dette e eine å aleina motpartn si skyld.. kanskje d va plan heile tia, ikke veit æ..

mn huff, nu ska æ avslutt! vart jo bare negativitet p dette innlægge gitt! sorry folkens!
håpa ellers at dokk har en formidabel dag, å alt d dær =)

blogges snart
XoXo... (ska få et meir positivt innlægg neste gang ;) hehe :p )

4 kommentarer:

  1. Hej lena, jag känner att jag måste berätta det här för dig så att du inte längre fram i tiden blir ledsen. Jag säger inte det här för att göra dig ledsen och inte för att jag på något sätt tycker illa om dig eller vill dig något illa.
    Du kanske redan vet det men om du inte gör det så förtjänar du att veta. Ahmet/Alex på cubana är gift, han har en son som du säkert vet och allt han säger om att "jag ska skilja mig, vi är bara gifta på pappret vi bor inte tillsammans" är inte sant.
    Jag har själv blivit sårad av en kille i Alanya. Jag menar inte att alla är likadana men Ahmet är en riktig player. Vad han än säger. Du måste tro mig.
    Du verkar vara en sån fin tjej med två fina barn, låt inte en kille i Turkiet göra dig besviken. Du förtjänar bättre.

    SvarSlett
  2. heisann..
    takk for at du sa fra..
    kjenne du hn sidn du vet at hn e en player? jeg tror på deg altså, bare lurer på om du vet det av erfaring på noen måte?
    sitter hær i sjokk rett å slett pga trodde jeg kjente han!
    visste om at han har en sønn, men han har sagt han var singel ++++
    mn som sagt, takk for at du bryr dæ nok tell å si fra væffal..

    SvarSlett
  3. Ja, jag känner honom ganska bra. Känner både han och hans lillebror Mahir eftersom jag spenderat många sommrar i Alanya. Min föredetta pojkvän som är en gammal personal på cubana, har blandannat berättat detta för mig, resten har jag fått reda på själv och hört av väldigt väldigt säkra källor.
    Ahmet vill nog väldigt gärna vara singel, men han är fortfarande gift och det han gör är så fel! Hans fru bor i samma hus som Cubana ligger i, på våningen högst upp. Hon brukar stå på balkongen ibland.. det är så otroligt synd om henne också. Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att vara gift med någon som man vet och SER är otrogen mot en :(
    Tack för att du tar det på rätt sätt Lena. Ta hans om dig och fortsätt blogga. Det är trevligt att läsa, du verkar så go!

    SvarSlett
  4. æ vart sånn i sjokk hær æ satt at æ fant virkeli ikke ut ka æ ska skriv tbake..
    utnom at æ syns oxo synd i kona hannes som må hold ut me utrohetan hannes! mn æ visste heilt garantert særiøst IKKE at hn fortsatt va gift! hadde æ vist d, hadde æ aldri jort nåkka..
    e himla gla for at du sir ifra om d hær, så æ slæpp å kast bort meir tåra å følelsa p hn! hn e jo ikke værd d virkeli!
    ska fortsætt å blogge jah :) syns d e godt å sett å skriv litt innimella.. å så e d jo arti å få hør at andre læs innlæggan mine, å i tellægg lika di :)
    mn kan æ få vite kem du e? om du ikke vil skriv d hær sånn at alle ser d, kan du skriv d privat tell mæ...?

    SvarSlett