tirsdag 15. november 2011

tirsdag..

har en ganske så laber dag idag.. har funnet ut hvorfor jeg har gått med den dårlige magefølelsen i to dager nå.. og det var det jeg fryktet! At jeg aldri skal lære! Men sånn er det når man velger å gå inn for noe med den faren at man ender opp som såret etterpå.. skulle igrunn ønske jeg kunne bestemme over følelsene mine rett å slett! Vet hvor jeg skulle styrt de da.. men så enkelt er det jo ikke.. så nå sitter jeg atter en gang her å er skuffet å såra.. 
og i tillegg er jeg usikker på hele skolevalget mitt.. er jo så sabla mye budsjett blant annet.. men kanksje dette bare er en "murvegg" jeg må bryte meg igjennom?!? jeg får ta meg litt mere tid å tenke på det.. akkurat idag spesielt sto alt stille og fikk ikke til noenting med det sabla budsjett-oppgavene..
glad jeg skal i praksis imorgen, så slipper jeg oppgavene for en dag :p hehe

men jeg må bare også skrive litt om noe annet..
jeg lurer på hvordan de tyrkerne klarer å lure så utrolig mange oppegående jenter fra alle mulige land?? (mange av jentene virker i vertfall ganske så oppegående..!)
jeg selv er blitt ført bak lyset av en der nede, og jeg vil selv påstå at jeg er ganske så oppegående.. men at jentene gir de nye sjanser hele tiden, er meg et mysterium!
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært vitne til utroskap.. å hadd flere jenter på samme kveld, samme uker, mens de venter på damen/forloveden som går der og tror at mannen deres er så trofast mot de.. haha sier jeg bare ;) har vært vitne til for mye, så igrunn skulle jeg jo skjønt at han jeg rett å slett ble lurt av hadde både kjæreste, og er gift og samboer der nede med et barn og.. (barnet viste jeg om, men ble fortalt at ekteskapet var over) man lærer så lenge man lever ;)
de er flink å snakke jentene rundt å sjarmere de til å beholde de der de vil ha de..
er glad for at jeg ble informert om hvordan mr er, så jeg fikk åpna øynene brutalt men fort!
Men ettersom jeg har hørt fra diverse kilder, så holder han ennå på med samme greiene.. synes litt synd i kjæresten som faktisk tror han nå er trofast, men synes ennå mer synd i kona og barnet..
tro hvor mange flere som kanskje egentlig har både kone og barn hjemme mens de selv er ute og flørter og styrer og roter og har seg med turistene... jaja, det vil vell alltid være sånn ;)
men samtidig finnes det helt sikkert de som er helt trofast mot sine respektive.. er bare vanskelig og vite hvem de er :p

ellers så håper jeg uken min blir bedre enn den til nå har vært!
Våknet på mandag og var Super-gla og fornøyd... men utover formiddagen kom den ekle stygge klompen i magen snikende.. akkurat som at noe dårlig eller mindre bra kom til å skje iløpet av kort tid.. vell, ingenting igår... men idag derimot... da forsto jeg hvorfor jeg hadde det sånn.. så sånn gikk det! Over før det i det hele tatt hadde startet ordentlig..
blir ikke mindre skeptisk til det andre kjønn etter dette.. men men.. ;p
kanskje det ikke er meningen at jeg skal finne meg noen?
Eller kanskje jeg må bli sånn «nikkedukke» som er enig med mannen om det meste?
Eller kanskje forandre meg på noen annen måte så man blir «interessant» nok for det motsatte kjønn?
Eller kanskje skifte klesstil?
Snakke penere?
Prøve og bli mer «åpen»?
Hmmm.. er ikke enkelt dette... jeg liker nå å tro at jeg er god nok som den jeg er...
er man ikke villig til å jobbe litt for ting, er det kanskje ikke verd det allikevel? Eller hva tror dere?
MÅ man kanskje være lik i tankegangen å sånn om det meste? MÅ alt gå på skinner fra dag 1?
Er det ikke sunt og diskutere om ting? Ha ulike meninger om ting? Få høre andre meninger enn sine egne som kanskje setter igang nye tanker hos en selv?
Dette er nå bare noe av det jeg nå sitter og tenker på etter at man atter en gang har «bommet» ;)

skal skrive et til innlegg enten ikveld eller en kveld iløpet av uka :)
litt annet jeg også vil skrive om, men dette oppslukte meg bare litt :p
det som har skjedd, har virkelig satt igang tankene hos meg på forskjellige ting..
jupp jupp.. 
blogges snart.. 
XoXo

4 kommentarer:

  1. hmmmm...syns egentlig at du ska byn å tenk litt på ka du faktisk skriv hær, å at ungan dine kansje en dag får læs dette... du e aleina mor t 2...å man sku tru at du hadd litt meir vett enn d såm kåmmer fram hær...å 99% a befolkninga veit at å finn sæ en tyrker (eller enn fra et anna feriested) på en bar såm veit at du e på ferie ikke e nåkka å samel på...

    SvarSlett
  2. åj.. d va litt a en kommentar.. å ikke engang ork å skriv kem du e, va jo sykt tøft jort.. ^^
    99% a befolkninga veit nok ikke akkurat d..
    å æ skriv da virkeli ikke nåkka som æ ikke kan stå for i etterti om ongan sku vil læs hær inne.. alle e menneskeli å kan jør feil.. å om æ væll å skriv om d hær, så må nu d va opp tell mæ.. e jo bare for dæ å la vær å læs d æ lægg ut

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg Lena. Den som ha skreve her som annonym e bare FEIG!!! og sånner folk kommer bestandig til å va feig, sånn e det bare. Ikke bry deg om ho eller det der ;) Den tingen e ikke vært bryet en gang .

    Eg syns du e tøff og sterk som vil del sånt med oss, og du har ingenting å skjemmes over,for om ungan læs det her når dem bi større så ser dem kor tøff og strek mamma dem har <3 Og dem har ei mamma som står for det ho sei og skriv ;) Stolt av deg og det e ongan dine og ;) Love you <3

    SvarSlett
  4. ja, syns oxo virkeli d e lavmål å skriv kommentara å ikke ork/tørr skriv navne p dn!
    ikke værd irritasjon min igrunn, mn e nu så lætt å bi påvirka ;) hehe :p

    takk for goe ord vænnen <3
    sætt utruli pris p dæ å dine kommentara :) allti så go :)
    love u too <3 <3

    SvarSlett