torsdag 14. juli 2011

jepsi pepsi....

æ følt plutseli bare for å skriv litt!

e vest en del som "reager" p diverse måta ang at æ ska tell Alanya ijænn om 14daga, å tænkt bare skriv litt om akkurat dn saken... pga kjenn æ bi en smule lei a å sku "forsvar" mæ rætt å slætt..

først å fræmst; man træng ikke bruk x-antall tusn bare for at man e ute a lande p ferie! man kan faktisk lev for akkurat d samme dær som heime.. (væffal dær æ ska!)

for d andre; man træng ikke bruk i d uendelie p oppholde heller!!

å sist men ikke minst; e d ikke rætt å slætt min sak ka æ vil bruk mine barnefrie uke p? å mine pænga p?

ifølge mæ sjøl så e svare p bægge spm et soleklart å stort JAH! e jo mitt liv å mine valg ka pængan bi brukt p osv osv!

å i tellægg så har æ å mamma rægna p d i etterti ka vi mæst sannsynli villa brukt om vi hadde lagt ferien tell sverige i 15 daga istede for tell Alanya... å kan fortæll at vi villa brukt en del tusnlappa meir dær jah pga alt e dyrar dær..

å om æ da heller vil reis di uken istede for å sett aleina heime, å faktisk har mulihet tell d - så syns æ virkeli at folk kan va gla p mine vegne... istede for å få mæ tell å få dårli samvittihet eller nå sånt for at æ fer...

innimella så bi æ rætt å slætt lei mæ pga æ føl æ må forklar mine valg konstant.. å i dette tilfelle så snakka æ asså om disse turan mine.. heile 5 tura sia mai ifjor :o å jælpes!! (irritert? neida ^^) (dær eine turn kosta så ufatteli mye -- 1500kr for 14 daga!! (juni ifjor) å en tur vart spandert.. (juli ifjor) en tur æ spara tell i 7 mnd.. (mai ifjor), juni turn i år spara æ tell i 9 mnd! å nu bruka æ mine egne skattepænga p turn!

ikke for at nån fortsatt har nå me d, mn sist tur når ongan va me - så ha æ som sagt spara i 9mnd!! å denne turn kunn æ fer p pga skattepængan! så nu veit dokk d...

har sedd mange andre som faktisk reis like mye som mæ, om ikke meire! mn ser ikke at di får så mye "pæs"...

å æ dræg ikke alle over en kam hær, e sæff di som oxo uttrykk si glede for at æ har mulihet tell å reis.. å faktisk oxo syns æ fortjæn å ha en ferie for mæ sjøl... å ønska mæ go tur osv osv..

mn e vell jærne d negative man lægg mæst mærke tell..

ivæffal d æ ska fram tell e dn saken at neste gang man har løst å bare bryt ut me nå kommentara, ta å tænk over dn en gang tell... å om dn ikke e negativt meint - så se om dn kan omformuleres så dn virka meir positiv...

pga æ syns ivæffal d e slitsomt å heile tia føl at æ må rettferdijør å forsvar valgan mine...



mn nu dn 27.juli så ska æ sætt mæ p flye i bodø å bare kos mæ ufatteli masse i 14 daga i d nydlie Alanya :)

å prøv å lægg alt d æ føl som negativ kritikk ijænn heime ^^

å så kommer Robin nedover natt tell søndag å ska va ei uka lamme mæ =) d bi jo megakos =) sku ønska Camilla oxo kunna va me, mn går ikke pga jobben å ho har ferie nuh... mn ska lamme ho tell neste år ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar