mandag 20. februar 2012

Mandag og ny uke =)

nå sitter jeg på skolen og venter på at man skal ha sånn "mandagsmøte" alle sammen.. alt for tidlig å stå opp før 6 på en mandags morgen :p hehe.. jaja, gikk nå greit nå å.. å siden jeg klarte og glemme og henge opp klærne igår kveld, måtte det gjøres imårrest.. som igjen gjorde at det vart mere stress enn jeg liker ;p
tenkte og skrive et lite innlegg senere idag når jeg kom hjem :) skulle bare gi et lite livstegn fra meg om det er noen som leser denne ;) hehe.. glad for alle som faktisk orker lese.. selv når det er sånne "sutreinnlegg" som det har vært noen av di siste mnd.. sorry for det! har bare hadd en dårlig periode ei gooo stund nå, men er virkelig på tur opp igjen nå :) skolen går bedre, praksisen bedre og ellers er det meste allers ;)

blogges snart da :)
XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar