torsdag 26. juli 2012

nån bilda fra Juli2012

 På tur til sverige til mamma :) var der en helg mens Ronja hadde pappahelg <3
 Likte meg der inne jah ;) hehe.. <3 lakris stang <3
 noen som ser hva vi er på tur på?? :p
 LOPPIS :))
 Egobilde må til ;)
 Odin måtte nyse akkurat når jeg tok bilde :p derfor det vakre uttrykket hannes :p hehehee
 Polkagris-softis-strø... det var IKKE godt.. så jeg var MEGET skuffet pga hadde jo gleda meg lenge på noe jeg trodde var et slags jordbærstrø :p hehe.. men veide litt opp at jeg hadde lakris i bunnen ;)
 vi fikk UTALLIGE myggstikk på di stakkars to dagene på andre siden av grensa..
 på tur bort fra byske havsbad :) vises ikke så godt, men jeg har en MEGA kul i pannen :p (pga myggstikk)
 nede i lakse(ettellerannet:p) eneste vi fikk se var MYGG!! haha

 der vises min "kjære" myggstikk-kul meget godt i pannen.. (til venstre når man ser på bilde ifall det var noen som fortsatt ikke ser den :p hehe) den var utrolig vond!!
 dette ble min beste venn <3 lindret kløen å sviinga litt...
 hånden min på søndag... bare dobbelt så stor liksom.. å ennå værre ble den utover dagen :/ VONDT!
 venter på bussen som skal ta oss med hjem til fauske :)
 hahahahaha! Ronja kler på Odin
 så fin ;p
 sånn, da var han fornøyd :p hehehehe <3 gullgutten min <3
 har hadd besøk av søsteren til Bella pusen vår :) bella nermest kamera, å Tussi lengst bort...
 Ronja pynter rundt omkring i stuen på veggene ;) så nå har vi det bra fint med navnene til barna, hjerter, hello kitty å sånn ;)
 Jeg klar for pysjamasparty på fagers :) en helt utrolig morro å koselig kveld :) som jeg tidligere har sagt det var en 9-er ;) og det var det så absolutt ^^ trivelige folk, god drikke, bra stemning osv :)
og til slutt; bilen MIN <3 elsk på "tyttebæra" mi ;) i slutten av august/september skal jeg og prøve på teorien, som jeg forhåpentligvis består ;) å så etter det er det bare å kjøre på :) nå ser jeg endelig positivt å begynner og tro på at jeg faktisk skal klare å få sertifikatet innen et lite år :) :) (har venta allerede 11år, så hva er 1 år til liksom :p hehe)


yes, litt oppdatering i bilderas ;)
blogges snart :)
XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar