søndag 18. november 2012

"hyttetur"

Når vi kom hjem fra sykehuset, så måtte jo Odin være hjemme en hel uke.. da måtte vi finne på noe lurt, så da ble hytta laget ;)
Odin fortalte at nå var han på hyttetur, å da måtte han ha med legoen og diverse andre ting
Plutselig hør æ; "mamma, kom å se på nå under stolen!" så er det dette synet som møter meg ;) hehe :p lurer på hvor lenge den har vært der.. den kom værtfall godt med akkurat da ;)
han skulle overnatte i hytta si ;) (Ronja hadde pappahelg)
Ronja fant ut at Bella trengte teppe ;) å Bella godtok det helt uten videre ^^
fint og stemningsfullt i vinduene mine når mørket har senket seg :) å så holder vi på å samle sånne tomme telys som Ronja skal ha med på skola.. :) tror vi nå har rundt 600 stykker ;) og tror ikke de skal tas med på skola før i januar, så har fortsatt god tid på å samle flere.. ;)
Stemning :)
vet man har fått ei storpije når hun sier hun vil og SKAL dusje alene ;) var jo meget spent på om hun kom til å få ut all sjampooen av håret osv, men det gikk som en lek ;) gjorde alt selv og fikk til alt :) var så gøy etterpå å se hvor stolt å glad hun var <3 storpija mi <3
Men heldigvis ikke for stor får litt mammakos ;) hun var egentlig lagt seg en kveld, men fikk ikke til å sov.. etter to timer, så spurte jeg om hun ville ligge på sofaen å kose litt først.. å da gikk det 3minutter, så sov hun ;) vi fant ut neste dag at det som hadde manglet, var akkurat det ; mammakos <3 fineste skjønneste og beste Ronja altså :)
kan hvis jeg vil ;) nå er det tett under dusjen endelig.. har nemlig ventet en del mnd på at en kompis skulle komme og hjelpe meg, men ble nå lei å kjøpte inn selv å fant ut jeg skulle prøve.. ble ikke det fineste resultatet, men for meg var hovedsaken at det ble tett - og DET ble det ;) deilig at vi nå slipper å ha en håndduk forran der så vannet ikke skal flyte over hele gulvet :p hehe
Ronja har leka seg med kamera mitt :p haha
en lørdagskveld for ikke lenge siden <3 Ronja ikke helt i form pga noen prikker over divere plasser på kroppen.. så da fikk hun låne dyna mi da ;)
disse søte flaskene kjøpte jeg når jeg var på grensen en tur for et par uker siden :)
Svensk godteri :))

<3 colaboks <3 å paprika potetgull er god kombinasjon :)
ikke helt i slaget gitt ;) prøver å holde seg våken for å se barnetv :)

her er noen av prikkene.. var hos legen å fant ut at det er molusker, som for øvrig Odin også er smittet av pga det er visst meget smittsomt.. jaja, godt å vite hva det er ;)

ja, det var vell det jeg ville dele akkurat nå ;)
har mer på hjertet enn bare å vise bilder, men må bare finne ut om når, hvordan og OM jeg skal dele det.. :) mulig jeg bare vil holde dette for meg selv... jeg vet ikke.. usikker.. tiden får vise tror jeg at jeg konkluderer med ;)
men nytt innlegg blir det snart uansett :) men om det blir idag, imorgen eller neste uke; det gjenstår å se ;) hehe..
ha en flott søndag folkens :) noen som har spesielle planer kanksje? pst; lurer fortsatt på om noen har gode brødoppskrifter? (uten frø pga Ronja hater frø i brødene :p hehe)

XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar