lørdag 17. november 2012

litt forskjellige bilder

 spillekveld lamme ongan en kveld i oktober :) kan å kos oss! <3
 fineste "jordbære" mi <3 gleda mæ tell vi kan vri om nøkkelen å kjøre avgårde :)
 Ute å leker i sneen :) (den lille tiden vi faktisk hadde sne.. )
 Barna var så flink å børste snyen av bilen ;) hehe
 Ronja lager snehule.. ^^ flenk å tålmodi me en pitteliten spade til å måke med :p hehe
 lørdagskos i oktober :)



 Fineste vinduspynten min :)
 ser "dauinger" på nrksuper.. hehe
 Ronja lager "tv" så de kan ha nede :p hehe
 nye silikonbakesettet mitt :)) super duper fornøyd med de :) pga har jo allerede testet det ut ;)
 pepperkakeformene til barna :) de gleder seg veldig til å ha pepperkakebake kveld i adventstiden :)
 Ronja har fått eget spill på tlf min, å det vil hun gjerne spille konstant :p hehe.. hun er superflink å kjempe fokusert når hun holder på.. å får hun ikke til ved første forsøk, så prøver hun bare igjen.. artig å se hvor glad å stolt hun blir når hun endelig klarer det ;)
 har fått meg tørketrommel, så da blir det vasket klær til den store gullmedaljen ;p hehe.. HÆRLIG med tørketrommel så jeg slipper med de der tørkestativene :)
 fineste ongan <3 vakkert uttrykk til Ronja :p hehe
 hjertene mine <3<3 grunnen til at jeg er meg, til at jeg står opp om morgenen, grunnen til alt jeg gjør <3 elsker dere mer enn ord kan beskrive <3

Friendship <3 fikk den fine steinen hos bestefislusa mi Kine <3 som i noen tidligere innlegg nevnt; hva skulle jeg gjort uten deg altså...?!! slipper å finne det ut da ;) u are stuck with me ;) <3 som den fine setninga fra deg igår på mld; <3 evig glad i deg <3 t månen å t bake 10 gang om dagen.. trnegte virkelig å høre det akkurat nå pga det som har skjedd.. takk for at du er du <3 ALRDI forandre deg ;)
 fine stjerna mi :) men fant ut at jeg heller måtte sette den ned på bordet da det ble sånne svarte merker oppetter veggen når den hang der.. haha :p
 digger min fine fine matteoppheng i trappoppgangen :)
 storesøster viser Odin hvordan man spiller spillet hennes ;)
 haha :p litt lei av at jeg hele tiden skal ta bilder av henne kanksje :p heheheh
 besøk av nabojenta som hjelper Ronja med snehula hennes ;)
 innvielse av kjøkkenmaskin vi har fått overta pga den ikke ble brukt der den var ;) vi er stooooorfornøyd :) nå skal vi endelig begynne å blant annet bake brød selv :) (noen som har goe oppskrifter foresten? blir glad om dere deler med meg da isåfall :) ) å så gleder vi oss veldig til adventstiden da vi virkelig skal bruke den til å fikse rundstykker, boller osv til jul ;)
 hjelper til å passer på at ting blir gjort rett ;) her er foresten den ene bakebollen i det nye silikonbakesettet mitt :)
viktig med glasur til gulrotkaken, er jo noe av det beste rett å slett ;)

har skulle lagt ut disse bildene siden ganske så lenge, men overskuddet har ikke vært der.. men jeg synes at man skal skrive å sånn når man føler for det, å ikke skrive for at man føler man må... (missforstå meg rett; jeg mener ikke at jeg har så mange lesere osv, men vet nå at jeg har noen væffal som liker lese det jeg legger ut ;) )
og jeg har fortsatt noen flere bilder jeg vil dele med dere, kanksje allerede ikveld, men sikkert mest sannsynlig ikke ;p hehe.. tiden får vise :)
akkurat nå skal jeg væffal se videre på "skal vi danse" sammen med gullene mine <3
blogges snart :)
XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar