torsdag 29. november 2012

Irriterende!

skulle egentlig laste opp en del bilder som viser litt fra vårres tid i november.. men så får jeg beskjed om at jeg ikke kan laste opp mere pga jeg har brukt opp det mulige av bildeopplastninger jeg har gratis tilgjengelig... så får jeg tilbud om å kjøpe så å så mye mer for noen dollar per mnd... TOSKETE opplegg! så får visst ikke lov å laste opp mere bilder i min egen blogg uten å betale for det gitt.. KJEDELIG! hva er vell en blogg uten bilder.. en kjedelig en nemlig.. jeje..

da ble det til at jeg bare orket skrive dette idag da.. farsken da!!
skal tenke litt på om jeg skal betale disse dollarne for å få lov å laste opp mere, men har ikke bestemt meg ennå... (hmm, tro om dette er noe nytt? har væffal ikke hørt om det før..)

jeje, kanskje vi blogges snart.. fortelle litt om den siste tiden kanskje..
VIL JO LASTE OPP BILDER HER JO!! bah!
jojo...
XoXo

2 kommentarer:

  1. Bynn å blogge på blogg.no :)

    SvarSlett
    Svar
    1. får man laste så mange man vil der uten å betale for det da? =)

      Slett