tirsdag 18. oktober 2011

en kjæmpe gla dag idag ;)



starta sånn passe me svar p innleveringa.. ikke bestått pga missforståelse a oppgaven :/ men fikk heldivis en ny sjangse, å nå vet jeg hvordan den skal gjøres :) så nå SKAL jeg få en passe bra karakter væffal ;) hehe
men etterhvert gikk bare dagen oppover å skoledagen avsluttet helt kjempebra ;) sommerfugla i magen mener jeg at jeg så på en status ;) hihi ^^
satser på en like go dag imorgen, å det har jeg en følelse på at det blir :)

akkurat nå har jeg gjort ferdig oppsummerings-spm til et kapittel - 42spm! trøtt.no nå!
så nå skal jeg re opp sovesofaen min, å lalle sove med et stort smil =)
sov godt alle sammen ^^

blogges snart
XoXo

5 kommentarer:

  1. Flott at du ha hadt ein super dag :D Bi så gla når det skjer gode ting med mine venna :D
    Krysser fingrene på at du får en god dag i morra også ;)

    SvarSlett
  2. mhm :D
    ja, satsa p at dagen idag oxo bi superduper ;)

    SvarSlett
  3. Så kordan ble dagen din? skriv i bloggen din snuppa ;)

    SvarSlett
  4. ska skriv et lite innlegg når ongan e komma sæ i sæng ;)

    SvarSlett