søndag 16. oktober 2011

forsinka bursdagsfeiring

Siden vi var i Overhalla på bursdagen til Odin, så har vi igår feiret den på etterskudd :)
Odin ble så glad når olde, bæsta, "tante" dingsa å Jan Fredrik kom på besøk :) (eller han kaller dingsa for gumor pga han tror vell det er det siden hun er gumor til Ronja ;) )
fine gaver fikk han også; en pysjbukse, en litt tykk fora bukse å en rød genser.. og 300kr hos olde som blir brukt til å kjøpe storgutt-dyne å pute ;)
jeg hadde bakt krydderkake som ble pynta med grønn glasur å fotballstrøssel =) å muffins var det også å få ^^  slenger ut litt bilder fra dagen hannes :) (sånn etterskudd/bonusdag ;) ) han fikk også bestemme det aller aller meste igår pga det liksom var hannes dag ;) så da ble det kjeks å melk til frokost, å grandiosa til lunch :p hehe.. men da han prøvde å bestemme at han ikke skulle dusje, så ble det til at mammaen måtte overstyre han å si at vi var nødt til å vaske håret å kroppen ;) og etter vi var ferdig sa han at det var jo så godt å dusje ;) hehe..
fiiiint uttrykk :p 

han forteller at han koooooser med Bella

her forteller han navnet sitt og navnet til Bella ;) og har pynta seg :)

utrolig god krydderkake med den grønne glasuren :)

såååå fin og stor gutten min er blitt <3 hele 3år for en uke siden <3

skulle ta bilde av Odin, men han sprang å gjemte seg bak døra :p hehe.. så da fikk jeg bilde av den fine plakaten di har laget til han i barnehagen :)

godt med muffins =)

mamman min som skal smake på krydderkaka ^^

gjestene dratt, vi ferdidusja og komma oss i pysjen =) og nå er det barnetv tid med fullstendi avslapping =)

en av di få gangene jeg faktisk får Odin til å smile MENS jeg tar bilde, istede for etterpå :p hehe.. jeg spurte nå om han skulle ha litt potetgull til barnetv, men han ville bare ha kjeks han ;) hehe





sånn, det var dagen igår :)
grunnen til at jeg skriver bokmål er at jeg lurer på om jeg skal begynne og skrive sånn istede for dialekt... kanksje lettere og forstå for alle ;) hehe..
hva synes dere? skal jeg fortsette og skrive dialekt eller skal jeg skrive bokmål?

blogges snart da
XoXo

1 kommentar:

  1. PS; alle kan kommenter :) må ikke ha egen bloggadr eller noe sånt :) er bare og velge alternative "anonym" eller alternativet "navn/nettadresse" :)
    så nå håper jeg på mange kommentarer :) både på dette innlegget og kommende innlegg =)

    SvarSlett