søndag 16. oktober 2011

her kommer noen bilder fra leiligheten vi nå bor i :) bare se bort fra rotet rundt omkring, er ikke helt kommet 100% i orden ennå ;) men nok til at jeg kan vise bildene væffal :p hehe..
orker ikke skrive under hvert bilde, alle ser nå hva det er :p hehe..
en av ynglingstingene mine i leiliheten er vedovnen <3 og det nyoppussede kjøkkene med di fine skapene og skuffene :) selv om det gjerne kunne vært større med mere golvplass, og mere skap/skuff-plass :p hehe.. men vi klarer oss fint =)
å her trives vi ganske så godt =) ongene begynner og bli fornøyd med hvordan det er på rommet, ikke helt ferdi riktig ennå, men det kommer seg =)
samme med resten av leiliheten, ikke helt ferdig men det kommer seg :)


















så da blogges man snart igjen da :)
(ønsker fortsatt tilbakemld ang om jeg skal skrive bokmål eller dialekt?
og hvis det er ønskelig med spørrerunde, så er det bare å skrive spm til meg, og når det er kommet litt spm - så skriver jeg et innlegg med svarene :)
XoXo

5 kommentarer:

  1. Så fint og koselig du har det :D
    Syns fortsatt at det e rart du ikke bor på mo lenger...
    Ongan dine ha blitt så stor å nydelige <3 Dem ha bestandig vært nydelig <3
    Lik mora ;)
    Eg syns du ska skriv på dialekt,kanskje bokmål av og til.
    Går ellers da?
    Vet det går veldig lang tid mellom vær gang eg kommenter på bloggen din, men det betyr ikke at eg læs det du skriv,for det gjør eg,læs kvær gang det kommer nytt innlegg <3
    Masse gla i deg snuppa <3

    SvarSlett
  2. takk =) ja, bynn å bi fornøyd =)
    æ kjenn litt p savne kvær gang æ e p Mo at æ savna å bo dær.. men jævnt over så e æ vældi fornøyd me valge mitt om å fløtt nordover :)
    ja, di bynn å bi bra stor gullan <3 takk for det ;)
    d va lurt, av å tell p dialekt å av og tell p bokmål =)
    godt å hør at du læs d æ skriv <3
    æ e dårli p kommenteringa æ å, mn læs nu din oxo <3
    masse gla i dæ å søta <3

    SvarSlett
  3. Så koselig at du læs min og :D
    Følg jo med på alt du skriv og gjør på bloggen din ;) Må jo det :D Det e jo som sakt høyde punktet om kveldan mine det å få kun sett seg ned i sofan med ein varm kopp kakao og læs det du skriv ;) <3

    SvarSlett
  4. klart æ må jo føll me p ke som skjer i dokkers lille værdn oxo :) koseli å sett å læs :)
    e sååååå kos å hør <3
    ps; æ ska bi flenkar tel å kommenter din blogg oxo ;)

    SvarSlett
  5. Hørtes morsomt ut, gleda meg te å sjå ke slags kommentara du kjem med ;)

    SvarSlett