tirsdag 25. oktober 2011

Har det så bra for tiden :)
jeg er nesten i rute med tanke på skolen, men er så mye.. så har skrevet til veilederen min og fått lenger tid p vg1.. så istede for å skal levere tverrfaglige oppgaven i starten av desember, så skal jeg heller jobbe mer i mitt eget tempo og får levere den store i midten av februar :) så det var 10kg som ble borte ^^
å så skal jeg til Kine i Oslo på besøk på fredag til mandag :D åååååå som jeg gleder meg til og treffe henne igjen.. er over 1år siden sist :/ ALT FOR LENGE SIDEN!! <3
er egentlig ganske masse jeg har lyst å skrive om, men samtidig ikke ;)
men kan ihvertfall si at jeg er kjempelykkelig nå å har det utrolig bra <3 K <3 ;)
akkurat nå så er jeg bare trett og skal legge meg rett etter at jeg har spist kveldsmat..

lover og skal skrive et lengre innlegg om ikke så mange dager :)

blogges
XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar