tirsdag 25. september 2012

en SUPER dag idag

Ronja var skikkelig kjempe flink å gikk helt alene hele veien til skolen idag <3

 Var en tur på en bruktbutikk idag etter man har vært hos legen med lillemann :) der fant jeg blant annet dette fine tv-bordet :) er superfornøyd med det, å det er jo mye finere enn det vi opprinnelig hadde her ;) hehe.. det gamle har barna fått ned :) skal spare å være på utkikk etter en rimelig tv som de kan få ha nede, å dvd-spiller er planen :)
 Ronja har ordnet på kjøkkenet nede ;) hehe.. (jeg fikk utlevert nøkler til leiligheten under oss igår, sånn at vi leier to leiligheter :) så nå har vi plutselig to av alt, å leiligheten nede er "tomleplassen" og soverommet til ongene :) )
 Helt utrolig at ALT dette har vært stuvet inn på et lite soverom!! blir like sjokkert hver gang jeg går ned å ser i stuen nede :p hehe
 De skal å få ned sovesofaen som står oppe i stuen, å så skal de få et stuebord hos bæsta :) dette blir så utrolig superbra!! vi er alle overlykkelig over at vi endelig har fått mere plass og kose oss på :)
pga vi er jo intr i å bli i denne bygda vi har begynt å bli så glad i <3
Ronja var lei av alle bamsene, så de havnet i et hjørne på soverommet nede ;) hehe.. blir vell ikke liggende der lenge, men men ;)
er så utrolig digg å tenke på at jeg forhåpentligvis får senga mi hit imorgen! 1ÅR uten den er alt for lenge! å blir ufattelig godt å tenke på at på kvelden kan jeg slå av tvn, slukke lysene å gå inn på rommet MITT å legge meg i senga mi :) :) åååååå som jeg gleder meg!! (går greit å sove på stuen for en periode når man må, men har nå gjort det 1år som sagt, å det er MER enn nok..)


ja, ville nå bare informere litt om hva som skjer disse dager :) er som sagt helt utrolig fornøyd med ting nå, å mere fornøyd blir jeg når ting er helt på plass :)
ringte å fikk ordnet med strømmen gjorde jeg og idag :)

blogges snart igjen :)
XoXO <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar