lørdag 15. september 2012

resten av Osloturen :)

 Gode vinen som bestefis tok fram med en gang vi kom inn døra ;)
 Her er den fine soloppgangen jeg skrev om i et tidligere innlegg :) se så vakkert <3
 Mine søte små fant ut at jeg skulle ha med ynglingsbamsene deres sånn at jeg ikke trengte å savne de sånn ;) HoppeHare til venstre, Pip i midten å Spøkelset til Odin til høyre ;)
 Pastasalat på peppez sammen med Kine å Jeanette :) kooooooselig :D
 De andre to ville ha pizza... som for øvrig så MEGET mye bedre ut enn min pasta :/ pga den var ikke så god nei..
 Klar for å innta Oslo city by night :p legg merke til de fine roooooosa neglene mine xD
 Kine MEGET klar hun å ;) hehe.. Vi stakk innom søster før vi dro ut på byen :)
 Venter på bussen :)
 På bussen jah :p fiiiiiin vi var eller hvah? :p haha.. (søteste søster i bakgrunnen ;) hehe)
 Bestefis skulle nå være så fin på det, så ble bare vin på henne ute.. :p hehe.. men på meg ble det ynglingsdrinken; Captain Morgan å cola <3 Yammi!!!
 Jooooooda... morro bilde :p hahahahaha
 Prøver å leke uskyldig 0:) funker det eller?? ;)
MINE :)

 Har en liten feeling på at jeg plagdes rimelig mye med den forbanna reima.. den ville absolutt ikke samarbeide :p haha

 På tur hjem med den nye fine lue/capsen min ;p hahahah..
 På stortingstrappa jah ^^
 NESTEN hjemme hos bestefis!! såååå sliten nå..
 Søndagstur.. selv om man er i Oslo, så innebærer søndager for meg Pysjboksa mi <3 (fikk nok en del rare å flirfulle blikk, men det bryr meg ikke! den er behagelig ;) )
 Den bilen kunne jeg gjerne kjørt hjem i!!
 UUUUUUUT på tur :) :) åffør ser bestis så jævla bra ut i forhold til meg da?? er jo tross alt søndag, så føler jeg er unnskyldt xD haha
 <3 beste kinamaten <3<3
 <3 vårruller <3
 Kylling i Karri :)) (angra etterpå pga ville egentlig ha biff chop suey, så vet ikke helt hva som gjorde at jeg bestilte noe helt annet :p jeje, godt var det :) )
trenger man noe tekst til dette bilde da? :p

trenger vell ikke noe tekst til dette heller igrunn :p hehe

Måtte jo ha med meg hjem noen vårruller som jeg satt å knaska på utover kvelden :)

 "make a wish"......... Å det kom til virkelighet nemlig ;)
Her jobber bestefis bare så alle vet det :) inne på Ica som er første butikk på venstre side når går inn hovedinngangen ;)
 Fikk så søte gaver hos min besteste bestefis <3 først sånn mykt godteri å Angry Birds boks (som står på kommoden min, så hver gang jeg ser på den tenker jeg på bestis <3 )
Å når vi var på shopping på mandag så fikk jeg bettele et smykke med ønskeperle, en fiiiiin turkis stein med skriften "Friendship" på <3 kan man be om bedre venn eller? hun kjenner meg sååååå godt at det er nesten litt skummelt at et annet menneske vet så godt om hva man liker, tenker å synes å mener om ting.. men meget godt er det samtidig da :) slipper forklare seg så mye pga andre parten skjønner det uansett :) (btw; ønske jeg ba om før jeg åpna ønskeperlen har også gådd i oppfyllelse allerede ;) hihi :) )



 KIIIINO :)) Kon Tiki :) en meget bra film som jeg gjerne ser igjen :) men lurer på om bestis ble en smule flau både en, to å tre ganger pga jeg både hyla, flira høyt å prata me filmen :p haha.. plutselig lener bestis seg mot meg å sier "vi e ikke heime asså luring" hahahahahaha ;p klarer rett å slett ikke kontrollere helt når jeg blir skremt, kommer som oftest automatisk hyl å roping.. hehe :p
 Egen sofa med eget bord hadde vi å :) suuuuper behagelig faktisk :) (en gang holdt godterskålen min å fer opp i lufta pga jeg skvatt sånn xD )

 Var å møtte en kompis i byen før kinoen, å da var jeg så heldig å få en så fin rød rose :) koselig :)
Har endelig tatt hull i ørene :D (foreløbig er det ikke betent, så satser på at det går bra denne gangen :) )
Sååååå det var nå litt oppdatering om di siste dagene mine hos bestefis :) mye bilder, å litt tekst :)

siden det har blitt etterlyst oftere blogginnlegg, så skal jeg prøve å oppdatere oftere :) (lover ingenting så klart pga dagene å ukene bare "flyver agåre", men skal prøve ;)

såe, blogges snart :)
XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar