lørdag 1. september 2012

Nærkontakt me asfalten :o

Odin har hadd sitt første kraftige sammentreff med asfalten nå bare for noen uker siden.. så absolutt ikke bra ut, å var akkurat som jeg fikk et lite slag i magen da han snudde seg mot meg når jeg skulle hente han i barnehagen..
var hoven på nesten hele venstre side av ansiktet.. (men tok bare nesten 1uke eller så, så var alt borte ;) )

han hadde det ikke så godt den dagen ;( 
såret i pannen vesket litt, men han lot meg ikke få ta på plaster.. store gutter trengte visst ikke det :p hehe

var kjempehoven under haken..
men dagen etterpå var det fullt vigør igjen, å virket som hendelsene dagen før var glemt ;) gutter er nå gutter <3 (eventuelt barn er barn ;) )
er litt "gøy" å se hvor utrolig lei seg barn kan være, men så snart mammaen er der og gir oppmerksomhet å kos å trøst, så er det som absolutt alt er bra igjen.. <3
elsker barna mine over alt på denne jord, å føler meg priviligert som får være mor til to så flotte, åpne, omtenksomme barn :)
slenger inn et bilde av prinsessa mi å selv om innlegget egentlig skulle handle bare om gullgutten min ;)

Når dette bildet ble tatt hadde hun nettopp vært sammen med Kaan å India å spist ripsbær ;) bildet er tatt tidligere idag :) fineste fineste gulljenta mi <3

blogges snart ^^
XoXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar