tirsdag 11. september 2012

Flytur

har jeg noen gang tidligere nevnt min skrekk for disse skumle sakene som kalles fly?? huff altså!! jaja, sitter nå her på flyplassen og venter på å få gå ombord i et sånt som skal ta meg med nordover til mine gull <3 gleder meg til å få de i armene igjen.. borte bra, hjemme alltid best <3 hvertfall når jeg er så heldig å ha to så skjønne små som venter på meg :)
jeg skal se om jeg får skrevet et siste innlegg ikveld fra Oslo-turen min :) å slengt ut noen bilder samtidig :) (kommer litt ant på hvor trøtt jeg er når det nærmer seg kvelden :p hehe..

vil bare si til min bestefis;
har STORKOSA meg hele tiden, å du er bare den aller aller beste vennen noen kan ha <3 å jeg er så heldig å få kalle deg for MIN bestefis <3 er så glad i deg, å så glad for at du er i livet mitt :)
kommer alltid til å være her for deg om det er noe, det håper jeg du vet ;)

yes, men da må jeg stikke så jeg kommer med flyet mitt ;)
blogges muligens senere :)
XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar