lørdag 8. september 2012

Oslo dag1 :)

gooooo morgen :)

jeg fikk med meg den fineste soloppgangen jeg har sett på lenge <3 himmelen va rød å sånn ^^ kan legge ut bilde når jeg får lagt bildene inn på dataen.. :)
soloppgangen var i 6tiden, så supert for meg at jeg får sove lenge når jeg har muligheten??! hehe :p nå har jeg ligget og vridd meg i snart to timer, så nå ga jeg opp å bare slo opp øynene å glaner litt tv å data mens jeg venter på at bestis skal våkne :)
svigerfaren til bestis kommer å henter oss ca hall 11 å kjører oss helt til tusenfryd :) supersnill han da =)

jeg gleder meg som en pitteliten onge altså! helt sykt, sånn kribling og sommerfugler i magen.. skulle tro jeg var forelsket, og ikke "bare" skulle til Tusenfryd liksom :p hehe..

reisen igår gikk egentlig rimelig så bra :)
har vell nevnt i bloggen før at jeg har rimelig så masse flyskrekk :/ meeeeen gikk over all forventning :)
var heldigvis ikke noe turbulens og dritt, og den flyturen virket som den var over med en gang ;) kan ha noe med og gjøre at det var gratis WiFi så jeg var på nettet hele veien.. :p hehe..
Men snakker om at jeg fikk PANIKK når jeg skulle hente kofferten min.. jeg står å venter å venter å venter.... Ingen koffert som tilhører meg dukker opp! Båndet stopper, å det er fortsatt bare andre sine kofferter der.. jeg stresser bort til en vekter jeg så å lurte på hva jeg skulle gjøre, å fikk beskjed om å gå til informasjons-skranken å få hjelp...
jaja, jeg gikk i rimelig så stor frustrasjon mot denne skranken mens fortvilelsen bare blir større og større.. Hallo, har jo alt jeg trenger i den kofferten liksom...
men på tur mot skranken ser jeg noe som ligner min koffert på et ANNET transportbånd... joda, der er den :) LYKKE!! men kjente samtidig at jeg ble rimelig så irritert å forbanna på denne vekteren som ikke bare kunne informert om at det fantes TO bånd med baggasje fra Bodø.. Dustemann!
<3 Kofferten min <3 oppi der lå jo blant annet to av ynglingsbamsene til mine barn! De sendte nemlig med meg noen av ynglingsbamsene sine sånn at hvis jeg savnet dem for mye, så skulle jeg bare se på bamsene å vite at de savnet meg å <3 jeg er altså så utrolig heldig me mine aller beste små gull <3 (som begynner å bli stor, men det liker jeg ikke snakke så høyt om :p hehe.. neida ;) )

Fant heldigvis bussen uten problemer :)
men når jeg sa til bussjoføren hvor jeg skulle, så fikk jeg bare "unnskyld, hva sa du?" i retur... så etter 3 forsøk på å si stedsnavnet på dialekt, så prøvde jeg meg på dårlig sørlending (altså; d høres IKKE bra ut når jeg forsøker :p hehe) men da kom det med en gang "åååja, det må du jo si"... HALLO!! jeg prøvde jo 3 ganger liksom :p

var suuuuuperdigg å komme av bussen å se bestis stå å vente på meg <3 sååååå godt å få klem av bestefis <3 (jada, vet, supert kallenavn ;) hehe)
er så utrolig godt å være tilbake :)
når vi kom hjem, (tar 5minutt å gå fra bussen) så henta bestis ut en flaske med super god vin, å så satt vi bare å skravlet å flira å storkosa oss <3
jeg hadde lyst å dra ut en tur, men ikke hun så da ble det ikke :) (skjønner igrunn det da siden hun har vært på jobb siden tidlig å sånn da :) )
La oss rundt to tror jeg :) å jeg har innebygd klokke tydeligvis pga når klokka rundet 6 så var jeg våken.. bah!! håper jeg klarer sove lengre imorgen.. litt surt å våkne så tildlig når man for en gangs skyld faktisk kan sove lenge! jaja, fikk som sagt væffal med meg en kjempefin soloppgang :) <3

Så nå skal jeg snart stå opp å gå i dusjen, å så spise frokost :) bestis står vell opp snart satser vi på :)
btw; veggene hær er plutselig blitt hvite å fine :) (sist gang var de dyp rød ;p)

ha en flott dag folkens :) jeg har planer om å ha en helt fortreffelig dag :)
blogges snart :) (skal se om jeg får ut bilde væffal av soloppgangen når vi er tilbake fra Tusenfryd :) )
XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar