søndag 21. oktober 2012

fine søndagen

 vi laget oss pizza hos bæsta å spiste middagen der sammen med henne :) koselig ^^
 jeg måtte bare slenge med dette bildet a min lillebror å den gamle hunden vår - Lady :) grunnen er at det ser jo virkelig nesten ut som det er Odin som sitter der.. Odin ble vertfall ikke helt enig med oss om at det ikke var han, men onkel som var på bildet :p hehehehe ;) å så ser vi min gamle gåbil til høyre på bilde :) savner gammelhunden vår jeg <3
 ELSKER disse bildene :)
 var ikke dette fint da? jeg oppdaget at mamma hadde et brunt å et grønt likkens... så da fikk hun velge hvilket hun ville ha, å hvilket jeg kunne få ;) hun sa vell igrunnen opprinnelig at hun ville ha det grønne, men jeg lata som hun sa brunt ;p haha
 så langt har jeg klart å flytta vaskemaskinen jeg pratet om igår i et av innleggene :) men min bror kommer innom sammen med mamma senere, så da skal han hjelpe meg å bære den ned :)
 her har vi bilde av gulvmatta jeg "fikk" av mamma ;) hun ville strengt tatt ha den selv, meeeeen av en eller annen grunn hørte jeg bare; "jaaaa, værsegooo" ;)
 <3 love mine colaboksa <3
 <3 oldemorpleddet mitt <3 er så glad for at jeg fikk overta det hos mamma pga dette husker jeg lå i sofaen hos min elskede oldemor i Osan :) savner henne like mye den dag idag igrunn 13år etter hun gikk bort <3
 nye fine billige vinterskoene mine :) fra sparkjøp di og til 200kr ;)
 der hengte jeg de fineste bildene :) så man kan se di så mye man vil :) planen var egentlig å ha de i trappoppgangen, men ombestemte meg :)
hihihiiih ;) et bilde sier mere enn 1000 ord ;) (sorry min kjære lillebror ;p ) men her ser man å hvor utrolig lik min kjære Odin er sin onkel :)


blogges snart :)
ha en flott søndagskveld
XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar