mandag 8. oktober 2012

Storgutten min 4år

 Gaven fra Ronja til lillebror <3 han ble overlykkelig for den, og har så å si leket bare med den siden han åpnet den igår ;) hehe..
 Denne verktøykassen fikk han åpne med en gang han sto opp <3 så har ikke tall på hvor mange ting som er ødelagt som han bare MÅ fikse ;) søteste lille gutten der han står å ser oppgitt på meg mens han sier, "mamma, koffør ødelægg du ALT? sånn at æ må jobb å jobb å jobb!" hahahaha ;p
 Ronja pyntet seg med en gang hun sto opp :) ville jo gjøre stas på lillebror.. å så var det jo en perfekt unnskyldning for henne å få gå med en kjole hele dagen ;) Odin derimot orket ikke finne finklærne før 10minutt før gjestene kom ;) hehe.. typisk mann kanskje? :p
 Her hjelper Ronja Odin med å få ut alle delene i settet :)
 gikk ikke helt etter planen den blåsinga :p litt for langt unna ;) hehe
 men gikk ikke så mye bedre da han fikk det nærmere heller :p så til slutt så måtte jeg blåse "sammen" med han.. å da fikk vi alle lysene slukket :)
Var så heldig å få lys på begge kakene :)

var kjempekoselig for Odin å få besøk av olde, bæsta å onkel Ole Martin :) han storkoste seg..
men han ble helt på gråten stakkar når han skjønte at bæsta ikke ble å komme tilbake etter hun hadde kjørt onkel å olde hjem igjen.. huff, ikke greit å skjønne alt hele tiden gitt.. ;)

like før vi skulle ta kveldstellet, så satt vi i sofaen å hadde kosetid med barnetv.. syns han virket så varm, så målte feberen på han; å joda, nærmere 38 igjen.. å samme med Ronja.. så di fikk ligge i min seng begge to :) godt å sovne med to gull på sia av meg <3 selv om jeg kunne klart meg uten snorkingen ;) hehe..
 å så ble det hjemmedag idag.. de har herja å leka å styra hele dagen, men minimalt med matlyst :/ Odin må ha en til hjemmedag pga feberen var like høy ikveld som igår.. men Ronja skal avgårde på skolen imorgen :) Odin er i tillegg hoven i halsen tror jeg, veldig tykk når han pratet imårrest hvertfall... skal på 4årskontroll med han imorgen, så kanskje de kan se i halsen bare for å være sikker.. (håper vi får innkallingen til Bodø med han snart! han er så plaget med den halsen sin!)

ble et veldig kort å greit innlegg igrunn.. med litt bilder, da jeg presterte å glemme å ta bilder nesten :/
men blogges snart :)
XoXo
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar