torsdag 18. oktober 2012

vimsehue!

Jauda, så var det plutselig gått nesten to uker siden jeg har oppdatert igjen.. hehe :p men er egentlig bare det at jeg er litt usikker på hva jeg egentlig vil skrive her, å hva dere liker lese om... tilbakemeldinger på dette tas mot med takk ;)

nå ligger jeg strak på sofaen min under dyna med feber, tett nese, hoste, nysing osv osv - JA influensa har inntatt kroppen min gitt! å det er ikke bare bare skal jeg si dere.. igår kveld var jeg sikker på at jeg var døden nær nemlig :o    bestefislusa mi spurte litt forsiktig her om dagen om jeg hadde blitt bitt av mannesyka... å da svarte jeg ærlig at JA, jeg hadde nok det - så da har jeg lov å syte å syte å syte å syte heeeeeeele dagen ;) bra for dere kanksje at dere ikke er her lamme meg pga tror ikke det er så morro å tilbringe tid med meg igrunn akkurat nå.. :p MEN hadde jo vært kjempekoselig med noen som tok seg litt av meg; laga en kopp te, smurte meg en skive, puska meg på ryggen, tok dyna ordentlig rundt meg å sa alt kom til å bli bra... *lov å håpe vell?* ;)

vel, så flink jeg er til å legge meg hjemme syk for tiden... tror dere virkelig jeg tilbragte HELE dagen hjemme?? neida! jeg sto opp å fikk barna avgårde i barnehagen å skole, for så å sette meg selv på bussen til skolen jeg.. riktignok ikke tilibussen, men hall 9..
angra igrunn før jeg gikk på bussen.. kjentes ut som jeg hadde bomull pakka inni hodet mitt, (noe det forøvrig ennå kjennes ut som) å nesen var/er rød å hissig etter x-antall snyting.. AU sier jeg bare!
skulle nemlig på skolen for å få hjelp til en kalkuleringsoppgave.... MEN kom på skola for så å oppdage at han jeg tenkte spørre om hjelp, ikke var tilstede... vart en smule frustrert jah siden jeg bare kom pga den oppgaven :p hehe.. heldigvis kom han etter TO timer, å jeg fikk hjelp :) (ikke at vi ble ferdig pga vi skjønte den igrunn ingen av oss.. eller, vil si at jeg ikke helt kunne forklare åffør diverse tall å sånn skulle være der.. var rett å slett en dag jeg skule tilbragt hjemme!)

 imorgen derimot blir jeg hjemme!


jeg har en så go å snill kjæreste som kjørte meg ned til buss-stasjonen så jeg skulle slippe gå ute i kulda når jeg er så syk <3 tusen takk kjære :)

satt på venterommet å ventet lamme ei som bor på Furnes.. kjempekoseli :) hun ga meg en liten boks med Eucalyptus-salve som jeg kan smøre på halsen å under nesen som skal hjelpe å åpne opp :) snilleste :)
så kom da endelig bussen, å vi gikk på den..
jeg leita å leita å leita å leita etter pengeboken min, men kunne ikke finne den NOEN plass! var inne på venterommet å leita, men der var den heller ikke.. kjente jeg begynte å få rimelig panikk pga man er jo rimelig avhengig av den der saken! (væffal jeg!)
kom til slutt på at jeg kunne ringe min kjære å høre om jeg muligens (forhåpentligvis) hadde glemt den i bilen hannes... OH JOY!! den var der :)) så heldivis kom han kjørende med den så jeg kom meg med bussen hjem.. :)

var å hentet ut siste rest av julegavene til ongene idag, å det var tungt å bære esken fra veien å hjem.. MEN det gikk til slutt... måtte bare ta litt ekstra pauser å kjefte litt :p haha

når jeg kom hjem var det å prøve mine nye fine sko :) å di var akkurat så fine som jeg trodde å håpet :D sååååå da har man to par nye sko i samlingen sin da ;) (var rimelig da; bare 200kr per par :) )
fikk julegavene gjemt i boden så barna ikke ser di..
på plass med de få varene jeg hadde handlet, før jeg fyra i ovnen å så la meg under dyna på sofaen å slumra noen timer :) ja, er man syk så er det lov å ta dyna å puta på sofaen å krype under å sove der... :)  noen goder må det jo være :p hehe

så dette har vært en SLITSOM dag som jeg gleder meg til å avslutte om ikke mange timene! <3 sove <3 men skulle ønsket jeg kunne krypet under dyna i armkroken til min kjære <3 men vil jo ikke smitte han, så er nok best om han kommer når jeg er blitt frisk igjen :) omtenksom ikke sant? ;) kan om jeg vil :p hehe..

jeg tror egentlig jeg avslutter nå før det kommer masse tull å tøys utta denne febervarme å slitne kvinnekroppen...
men jeg skal prøve å oppdatere snart igjen :) (bir takknemlig for tilbakemeldinger på hva som er "intr" å lese om som sagt ;) )

XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar