lørdag 20. oktober 2012

nye sko

 jeg fikk meg to par nye sko denne uken :)) har fått en liten skodilla merker jeg :p hehe.. MEN når et par bare koster 200kr, da kan jeg unne meg noen par :) både di på bildet over, og di på bildet under er bestilt fra Sparkjøp - å kostet 200kr per par :) superfornøyd med begge parene :)

 Sånn ble det foresten i gangen etter man fikk den nye benken der :) er jo noen uker siden jeg fikk den på plass, men har glemt å ta bilde å vise dere.. hukommelsen min vet dere er jo ikke alltid heeeelt til stede ;) haha..
skal prøve få tatt et bedre bilde av gangen da jeg begynner å bli ganske førnøyd der å... :) skal ha en hattehylle over benken i samme merke :) å så er det en til skohylle å en til sånn knaggrekke til venstre for bilde her.. fjernet begge dørene nede gjorde jeg med en gang pga det ble så mye bedre plass da.. både jeg og barna er veldig fornøyd med å ha fått en til etasje :)

 og nå er bilde av meg og bestefislusa kommet på veggen <3 det er plassert over tvn på siden av kjøkkeninngangen, så man ser det heeeeeeele tiden!! :)
er et så koselig bilde, å det forteller mer enn tusen ord kunne gjort :) hva skulle jeg gjort uten deg snuppa?... det er bra vi slipper finne det ut <3 (perioden vi var fra hverandre pga masse dritt, var en av di værste periodene i mitt liv væffal.. å er utrolig glad for at du tok kontakt med meg igjen <3 )
superduperglad i deg besteste bestefisluuuuuuus <3 ;)
Nedenfor ser vi bildene fra tusenfryd <3 VIL TILBAKE! (til neste år da så klart :p å det SKAL jeg så det så ;) )
disse bildene har fått plass på siden av ene stuevindue på siden av sofaen :) passer fint der synes jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar