lørdag 20. oktober 2012

fornøyd

 jeg har den beste kjæresten, det er jeg helt sikker på <3 han kom på besøk igår, å da hadde han med den søteste bamsen til meg å gode kjeks :) gulle god er han :) har vært heldig med han føler jeg ;) hihi :) gleder meg til han kommer ikveld <3 (men får ikke komme før halv ti tidligst pga jeg og Ronja skal ha jentekveld ;) )

fant ut igår at jeg ville ommøblere.. som tenkt, så gjort ;)
så nå har jeg bytta om i stua, å jeg er superfornøyd :) (jeg skulle nok strengt tatt ventet til jeg var frisk, men det har jo ikke jeg tålmodighet til ;) haha. brukte ganske mye av kvelden igår til prosjektet mitt, så tok meg god tid i det minste ;)
her står jeg og tar bilde fra kjøkkeninngangen :)

SÅ fornøyd nå :)
her er det masse rot ennå :p men sovesofaen skal jo ned i 1.etasjen til barna :) så da blir det stor å fin plass her :)
 Så står oldemor-sjenken bak her i "lesehjørnet" mitt ;) blir bra som sagt når jeg får hjelp til å flytte den sovesofaen ned :) (jeg klarer nok ikke løfte den pga den er så tung, så må ha to andre til å hjelpe.. noen frivillige? ;) )
 sånn ble det med tv`n og filmene og kjøkkeninngangen.. jeg bare fant en foreløpig løsning ang kjøkkenåpningen, skal kjøpe noe finere å ha der :)
jeg begynner nå å bli skikkelig fornøyd med hvordan det er oppe :) nå er det ikke lenger leker, tegninger osv fra barna OVERALT oppe, men er flyttet ned ;) blir mer å mer "voksent" oppe nå vil jeg si..
jeg har fortsatt mere jeg vil fikse her, men nærmer meg sakte men sikkert fornøyd ;) og det er godt det :)
vaskemaskinen er kommet til toppen av trappen.. altså jeg har flyttet den ut av badet igår, så den står klar til å bæres ned.. ikke videre gjennomtenkt når jeg tenker meg om i etterkant pga jeg ikke helt vet NÅR jeg får den flyttet ned, men men.. satser på at den blir flyttet ned snart :)
man må jo være optimistisk ikke sant ;) hehe..

nå har jeg akkurat støvsuget hele øveretasjen, å skal nå ta oppvasken tenkte jeg..
jada, jeg vet; jeg er IKKE noe god på å være syk.. men tenker at ting hjemme må jo bli gjort, å når jeg er den eneste voksne - så må jeg bare gjøre det ;) men skal ta ting litt etter litt så jeg ikke sliter meg ut.. :)

jeg ble foresten ganske overgitt over meg selv igår... jeg har jo leita etter kompetansebevisene mine å en attest som skal legges ved lærlingesøknaden... jeg fant di ikke, så jeg ringte å bestilte nye å betalte osv... JODA!! igår fant jeg di :p jeje..
får avgårde søknaden på mandag da væffal ;) hehe..


ha en flott dag :) hva har dere til planer denne lørdagen da?

men vi blogges snart da folkens :)
XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar